NLM 2015

I fredags så började bussen till Sundsvall att rulla klockan 11.45 från Happis, vi plockade upp fler klubbar på vägen som hör till Norrbottens laget och så hade vi en lååång bussresa framför oss, ungefär 9-10 timmar tog det men det gick mycket fortare än vad jag förväntat mig??? När vi var framme så plockade vi ut alla våra grejer och började blåsa upp våra luftmadrasser inne på skolan där vi sov och så delade dom ut våra Norrbottens lagkläder och lite sånt där.
 
På lördagen så tävlade jag i spjut och tresteg och på söndagen i längd, stav och 300m. Var anmäld i 800m också på lördagen men jag avbröt loppet eftersom jag blev arg på mig själv och jaa, vill inte gå in så mycket mer på det för är sååå besviken. Har inte så mycket att skriva om mina grenar överhuvudtaget faktiskt för det har verkligen inte gått nå vidare bra för mig personligen men hela helgen har varit såå himla mysig och hela laget har kämpat på så bra och det var så roligt, älskar friidrottsgänget!!
 
Vi började rulla hemåt vid 17.30 på söndagen, vi stannade i Ö-vik och åt och sen så var jag hemma i min egna säng cirkus 04.00 på måndagen.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!