Q/A

ALLMÄNT:

Namn? – Mathilda Eriksson
Exakt ålder? – 14 år, 9 månader och 6 dagar
Vart bor du? – Haparanda
Bor tillsammans med? – Mamma, pappa och Felicia
Husdjur? – 2 hundar
Färg på ditt hus? – Rött
När är du född? – 23 januari 2001
Klass? – 8H
Vilket år tar du studenten? – 2020
Något jobb? – Nej
Har du många vänner? – Spelar det någon roll så länge det är bra vänner
Vem kramade du senast? – Alexandra
Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma
Vem skickade du sms till senast och vad stod det? - Till Pappa, jag skrev "Nope, hon jobbar"
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Pappa skrev "K"

DAGENS:

När ska du sova ikväll? – När jag blir trött
Duschat idag? – Nej, ska göra det efter träningen
Kramat någon idag? – Nej
Pussat någon idag? – Nej
Vad har du ätit? – 2 mackor
Dagens klädsel? – Svarta jeans och en grå blus
Dagens smink? – Inget än
Dagens sötnos? – Vet inte
Dagens roligaste? – Det får vi se

 

FAVORIT

Film? – "Love, rosie", "Endless love" och alla "Fast & Furious"
Låt? – Sorry - Justin Bieber, Feels like coming home - Jetta, Hello - Adele & Partner in crime - MAZEMIRROR
Mat? – Tacos
Dryck? – Mjölk
Stad? – London
Land? – Sverige
Ämne i skolan? – Matte 
År? – 2014

SENASTE:

Personen du tänkte på? – Kent för jag har han i matte och jag skrev det som mitt favorit ämne
Drickan du drack? – Mjölk
Gången du spydde? – Minns inte
Gången du grät? – Någon dag sen
Pizzan du åt? – Lite mer än 3 veckor sen när jag och Alexandra gjorde hemma
Gången du var i göteborg? – 2013
Gången du var i stockholm? – I augusti
Gången du var hög? – Aldrig
Personen som såg dig gråta? – Alexandra kanske, jag vet inte

ANTINGEN ELLER:

Svart eller vitt? – Vitt
Hund eller katt? – Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? – Hemma och mysa
Tv-spel eller datorspel? – Tv-spel
Vara singel eller upptagen? – Upptagen
Lunarstorm, helgon eller playahead? – Haha, inget
Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise Hotel
Svart hår eller blondt? – Blondt
Blåa ögon eller bruna? – Bruna
Choklad eller lakrits? – Choklad
Göteborg eller stockholm? – Stockholm tror jag
Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
Coca-Cola eller Fanta? – Coca-Cola
Pizza eller kebab? – Pizza
Randigt eller prickigt? – Randigt
Älska eller älskas? – Båda 
Leva eller dö? – Leva

ANTAL:

Personer du älskar? – Flera
Personer du hatar? – Inte hatar kanske men ogillar väääldigt mycket några stycken
Personer som sagt jag älskar dig till dig? – Ingen aning
Personer som hatat dig? – Vet inte
Glassar du ätit på en dag? – Ingen aning
Konserter du varit på/ska på detta året? – 1
Gånger du haft minnesluckor? – 0
Piercingar har du? - 2
Personer du saknar just nu? – 1
Gånger ditt hjärta brustit? – 1

VEM:

Vill du kyssa nu? – 
Ska du träffa imorgon? – Vet inte 
Sjöng du senast för? – Alexandra, haha
Hade du senast en MSN-konversation med? – Ingen aning, så längesen
Spelade du tv-spel med senast? – Mig själv tror jag
Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Ingen
Vill du kasta en sten i huvudet på – Hemligt
Förtjänar att dö? – Ingen
Vill du sova bredvid inatt? – 

 

VAD:

Gör dig glad? – Familjen och närmaste, friidrott och serie 
Gör dig ledsen? – Alldeles för mycket
Vad vill du helst göra nu? - Sova
Önskar du att du slapp göra? - Vara ledsen
Vill du ha nu? - Mat
Önskar du dig i julklapp? – Träningstights, en ögonskuggspalett och högtalare bland annat
Längtar du till? – December
Tycker du om dina betyg? – Duger
Ångrar du i ditt liv? – Inget jag kan komma på nu
Är det bästa som har hänt dig? – 
Varför gjorde du detta? – Skojsskull

 

//Bilder från min instagram//











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!