Snart lov

Söndag och skola imorgon. Är inte så taggad för den här veckan i och med att jag har 3 prov att göra. Men på fredag får vi höstlov, så skönt. Det har ändå gått jätte fort, känns som att det var igår som skolan började typ.
Har inte gjort något speciellt idag i alla fall, brukar dock inte göra det på söndagar heller. Har städat, kollat serie och skypat med Alexandra i 3 timmar nu. 
Ska säga godnatt till Alexandra nu och kolla ett avsnitt greys och sen försöka sova.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!