Bio ikväll

Har varit mycket med Alexandra den här veckan, hon sov över hos mig måndag-tisdag sen så kom jag till henne och sov onsdag-torsdag. Vi hade som ett litet "halloween firande" på måndag eftersom vi inte ska vara med varann imorgon på riktiga halloween och på tisdag var det basket & cirkelträning som stod på schemat.
Har haft det jätte kul med bästa Alexandra 💖
 
Idag så ska jag träna från 16-18 det är styrka idag och sen så ska jag gå och se en skräckfilm med Fillan och Nella i 3D på bio, Paranormal Activity: The Ghost Dimension.
 
Nu ska jag gå och duscha och börja göra mig klar, min buss går 14.30.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!