Serie #3 - Grey's Anatomy

I april började jag med såna här serie inlägg eftersom jag är helt beroende av att kolla serie, hehe så tänkte ta och fortsätta och som sagt så spoilar jag inget bara tipsar om dom jag följer.
 
En serie jag börjat kolla för bara någon vecka sen är grey's anatomy. Har förut bara sett den då och då på tv sådär men inte fastnat riktigt. Men jag började i alla fall kolla eftersom Alexandra gillar den så mycket och vi har flera serier gemensamma. Hahaha, herregud vad konstigt det låter, helt seriegalen😂
Nå jag fastnade i alla fall heeelt för den direkt efter första avsnittet, är på säsong 3 av 12 säsonger och har bara kollat i lite mer än en vecka.
 
Grey's Anatomy handlar om Meredith Grey som börjar som AT-läkare på ett sjukhus i Seattle tillsammans med flera andra. I och med att dom jobbar så mycket så är det mycket kärlek på jobbet vilket gör att det är både drama & kärlek som genre.
 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, har ju mycket kvar att se själv också men tipsar i alla fall om den! Jag ger kanske 8/10 eftersom jag sett så lite än så länge, men känns i alla fall som att den bara kan bli bättre. 
Den här serien har inte heller tagit slut ännu som dom andra jag skrivit om har (one tree hill och prison break) jag tror att det är alldeles nyligen som den tolfte säsongen har börjat.
 
2005-2015
10 578 minuter, 246 avsnitt, 12 säsonger, grey's anatomy♡♡♡
 
Vågar inte söka upp så mycket mer bilder så jag inte förstör genom att avslöja något som händer längre fram för mig själv.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!