Paranormal Acitivity: The Ghost Dimension

Igår så såg jag den här filmen på bio i 3D. Det var den femte paranormal activity filmen och jag har sett alla de andra också. 
 
Jag som gillar skräckfilmer tyckte kanske inte att det här var den läskigaste precis men den var väl bra ändå med 3D effekterna. Tror inte jag hade hoppat till lika mycket om jag sett den hemma utan 3D som jag gjorde på bion. 
Filmen var bra men inte den bästa av alla paranormal activity filmer enligt mig.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!