Helg

Äntligen så är det fredag. Är så sjukt trött efter veckan som gått, tråkigt att man redan blivit så skoltrött. Fast veckan gick väl hyffsat fort ändå, men hade ju dock ledigt på måndagen. 
 
Slutade redan vid 13 i alla fall och efter skolan satt jag och kollade serie i väntan på att Lollo skulle sluta. Vi ska nog inte göra så mycket nåmer ikväll nu, vi var på coop och köpte nå mys och så ska vi nog snart slå på en film och bara sitta och prata så säger väl godnatt nu, vi hörs imorgon!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!