Träningsskor | vårjacka | träningslinne

En vårjacka som jag beställde förra veckan fick jag den här veckan, la ut en bild när jag hade på mig den i förra inlägget. Egentligen så kom den i fel färg men tyckte den färgen jag fick i var snyggare ändå så!
 
Sen så i onsdags så var jag och pappa och tittade på nya träningsskor eftersom jag har velat ha såna här tunna Nike Free Run tidigare så har haft såna men dom har inte varit bra för mina fötter och samma dag när jag var med Ellen och Maja på rajalla så köpte jag typ ett träningslinne som jag tänkte ha på tävlingarna men det var ju så kallt så får ha på mig det på kraftmätningen nästa helg istället kanske.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!