Tävling till helgen

Idag gick det inte bra alls på träningen. Vi fick träna grenar eftersom det är tävling till helgen. 
Det är första ute tävlingen för i år och den är på pohjan stadion. Är jätte taggad men ändå samtidigt nervös eftersom jag anmälde mig ändå till 8 grenar..
Nå idag så tränade jag i alla fall stav och jag vet inte men fick inte till ett enda hopp. 
På torsdag måste jag i alla fall träna höjd och spjut, har inte kastat spjut på jätte länge och vet inte riktigt hur höjden är för mig så.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!