Våffeldagen

Skrev nyss ett långt inlägg men allting försvann... Fattar inte den här blogg appen???
Nå idag så hade jag skola till 3. Det var våffeldagen så vi fick våfflor i skolan också.
Åkte hem när jag slutade och har bara kollat lite oth och sånt.
Är ovanligt trött och ska nog gå och duscha nu och sen bara sova, borde plugga lite till fysik provet vi har imorgon men har pluggat hela veckan typ så förtjänar faktiskt och sova istället! 












Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!