Tisdaag

Slutade 2 idag som alltid och idag så hade vi också hk, vi gjorde tacopaj och det blev mega gott!
Efter skolan så var jag med Janina och Lollo, vi var hos Lollo ett tag och så var vi ute och sånt sen så for jag och Janina till henne för Lollo skulle på träning.
Men jag och Janina tänkte se nya twd avsnittet men det hade inte kommit ut!!!!!!???? Men vi chillaade bara istället och så kom Maya men sen så var jag tvungen å fa hem och när jag kom hem kolla jag oth, duschade och åt och nu så ska jag nog börja försöka sova.
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!