Tävling på lördag

Igår så började skolan igen efter lovet. Det var ju som lite segt att stiga upp på morgonen men som tur så är det ändå inte så länge kvar tills påsklovet.
 
Hade ju träning som vanligt igår också och det var bra träning tycker jag.
Vi joggade i början, sen stretchade vi och så tränade vi grenar ganska länge. Hoppade först längd och det stämde inte så bra i början men dom sista hoppen blev väl bra. Sen så tränade jag lite höjd också och sen till sist så sprang vi intervaller. Vi sprang ganska korta distanser men på lördag så är det tävling i Luleå och då så är jag med i sprintkampen där det är 3 korta, 60m, 80m och 100m. 
Har bara sprungit 100m en gång förut och det var ganska så längesen så det ska väl bli kul.
Bild från i somras
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!