15 Mars 2015

Sov lite konstigt i natt??? Vaknade av mig själv 5.13 och har ingen aning varför men flyttade iaf på datorn för hade somnat med den bredvid mig och sen så fortsatte jag sova. Men sen när jag vaknade igen så vaknade jag typ vid 9??? Vill ju sova längre hallååå???
 
Nå kunde inte somna om efter det så kollade lite serie och sen så gick jag ner och åt frukost.
Sen så for jag, mamma och pappa ut med skotern och grillade, det var mega roligt för det var så fint väder!
När vi kom hem igen så började jag städa lite i mitt rum, ska typ ta och sortera om lite i min hylla nu tror jag.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!