SKOLAVSLUTNING IMORGON????

Då var nästan allra sista skolveckan i sjuan avklarad. Har inte bloggat på en vecka, vet faktiskt inte varför. 
Anywaysss, den här veckan så på måndag så kollade vi film och städade skåpen och så hade vi typ som "godisdag" som dom gamla tiderna på lågstadiet när man sprang runt i korridorerna med godis<333 Haha lol vad leker jag inget har ändrats??? Dock äter jag inte ens godis men tog med min egen typ utav godis, ok?!!!
Jaa och på tisdag, alltså igår så var det fotbollsturnering, fy vad roligt det var och idag så hade vi knytkalas med åttorna och niorna och spelade brännboll på stranden, mys!!
Imorgon så är det skolavslutning och sen är det SOMMARLOV fan va fort det gått alltså, helt sjukt!!!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!