Serietittande ⎜Sleepover hos Janina

I lördags så sov jag över hos Janina. Vi var ute för det mesta! Det var ändå hyffsat väder, men när kommer riktiga sommarvärmen??? Seriöst börjar bli less snart.. Har inte gjort alls nå mycket annars dom senaste dagarna, började kolla en ny serie. American Horror Story, den är ganska annorlunda men ändå braa! + att nya säsongen av Orange Is The New Black kom också ut för nått tag sen, men hela säsongen kom ju ut direkt så är redan på sista avsnittet sen börjar ännu en lååång väntan på nästa säsong </3
 
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!