Måndagens träning

Har inte skrivit alls nå om friidrotten på ett tag känns det som. Vi har ju börjat träna på pohjan stadion nu och vi kommer ha träning där hela sommaren.
Igår i alla fall så var det så varmt så kunde ha shorts på träningen, vi började att jogga, sen stretchade vi och sen körde vi typ snabba steg upp för trappor och så lite styrke. 
Efter det så spelade vi frisbee som vi brukar göra på sommaren typ istället för killerball som vi alltid kör på aspen.
SIsta timmen så bytte vi till spikskor och hoppade längd och så sprang vi korta spurter.
Efter träningen så åt jag jordgubbar med glass hos mormor ;)











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!