Kass sommar

Oj då, det var ett bra tag sen sist.. Vet inte ens vart jag ska börja men jaa, sommarlovet är ju snart slut trots att vi inte fick nå vidare sommar och skolan börjar om 2 veckor.
Förra helgen var jag och tävlade i Skellefteå, regnet bara öste ner båda dagarna tråkigt nog.. Men är inte speciellt förvånad heller.
 
Det gick inte alls bra i någon gren heller, eller jo bara i 80m där jag persade men ändå.. Var ju med i 4 andra grenar också som det inte gick nå bra alls i..
Sommaren i helhet har varit ganska så kass också, fast har dock sommarjobbat lite så någon nytta har man väl gjort i alla fall :P
 
Ska iaf till Stockholm nästa vecka, sista lediga veckan innan skolstarten alltså och den här veckan ska jag till Seskis och sova över med Alexandra och sen till helgen blir det ännu en 2 dagarstävling i Luleå!
Bjuder på lite bilder från i helgen och från lite andra tillfällen också.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!