Taken filmerna

Såg för några dagar sen att tredje taken filmen hade kommit ut på swefilmer så då bestämde jag att jag skulle se dom två första innan jag ser den.
Var inte heller säker på om jag ens sett 2an men i söndags (tror jag det var) så kollade jag första filmen och igår så började jag kolla 2an och såg klart den på morgonen.
Ska snart se den sista också och jag hoppas att den är bra, hittills så tycker jag fortarande att den första är den bästa!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!