Serie #2 - One tree hill

Tänkte fortsätta med det här och göra inlägg om olika serier eftersom att se serie är ett ganska stort intresse som jag har, hehe. Kommer inte avslöja något för dom som kollar serien jag skriver om heller.
 
One tree hill är min absoluta favorit serie, det finns ingen serie som kommer att kunna ta den platsen.
 
One tree hill handlar då om halvbröderna Lucas och Nathan Scott som lever väldigt olika liv. Lucas har inte haft någon som helst kontakt med pappan dom delar då han lämnade Lucas och hans mamma innan Lucas ens var född. Han har inte kontakt med halvbrodern Nathan heller och dom vill inte ens känna varandra men allting förändras när Lucas börjar spela i skolans basketlag som Nathan är stjärnan i.
 
Asså one tree hill har verkligen allt, drama, kärlek, komedi och allting den är mega bäst.
Bästa serien enligt mig som gjorts av dom jag har sett, så den får ju såklart 10/10 av mig.
 
2003-2012
7854 minuter, 187 avsnitt, 9 säsonger, one tree hill ♡♡♡











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!