Q/A

Vad heter du? Mathilda
Ålder? 14
Vad har du för Hårfärg? typ nå ljuuusbrunt med blonda slingor och sånt 
Vad har du för Ögonfärg? bruna
Vilken är din Skostorlek? 38
När fyller du år? 23 januari
Vad tycker du mest om hos dig själv? idk
Vad är din Stjärntecken? vattuman
Vad är Ditt lyckonummerr? 6
Är du Singel eller upptagen? upptagen
Vem sov hos dig senast? minns inte
Vem pussade du sist? Alle
Vem tror du tänker på dig just nu? du
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? vet ej
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Fillan "den är typ slut"
Vem har du senast ringt? pappa
Vem kommer du aldrig att förlåta? jadu:):)):)
Vem blir irriterad över att din telefon ständigt är med dig? vet inte
Vem är 6a på listan med mottagna samtal? Maya
Vem är 8 på din kontakt lista? Ida E
Vem är den första på bokstaven ”a” i din kontakt lista? Alexandra
Vem är snyggast på din kontaktlista? hmmm ;)
Vem kramade du senast? haha vet inte???
Vem tänkte du på senast? ingen
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? få panik
Vad har du på dig just nu? kläder???
Vad är de för färg på din vänstra strumpa? viiit
Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg? "lite svårt att säga exakt tid vänta lite så kollar vi mer"
Vad står det i ditt 18:e sms? har rensat mina sms nyligen så har inte så många
Vad har du som bakgrunds bild på mobilen? en bild på mig å alleballe
Vad gör dig glad? sommar, Alle, kompisar, tävla
Vad gör dig ledsen? men en massaaa blir typ ledsen över allt
Vad tycker du om dina betyg? duger i krig
Har du någonsin ljugit för en vän? jo
Har du blivit sviken av en vän? yes
Har du något husdjur? inte eget 
Har du hål i naveln? nej...
Har du mer än 20 st sms i inkorgen? rensat nyligen som sagt
Har du solglasögon? ja
Har du slagit ner någon? självklart
Har du dushat idag? nope
Har du många vänner? hur många är många?
Vill du ha breda höfter? men nä har jätte bredaaa
Vill du vara smalare? jaaa
Vill du ha en hund? vi har redan 2
Vill du att det ska vara soligt nu? ja
Vill du sova just nu? ja
Var ligger din telefon när du sover? på mitt nattduksbord
Var sov du inatt? i min säng
Är du ute nu? nej 
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? vet inte har alltid den haha
Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? ingen aning??? har haft den i 3 månader typ
Hur mkt batteri har du? 73 %
Går du på nån sport? yes
Lyssnar du på musik just nu? ja
Använder du Wax? 
Gele? 
Använder du parfym? ja
Brukar du lyssna på högmusik? alltid
Vilka litar du på till 100%? Alexandra
Vilka vill du träffa? Alle
Vilka saknar du? Alle
Med vem har du alltid rolig med? Janina, Maya, Natalie, Therese, Vilhelm, Maja, Ellen och Alle
Vem tycker du är snyggast? av vilka
Vem tycker du är sötast? jag<333
Vem tycker du är piggast? va? asså av vilka? inte vet jag
Vilka tycker du är snällast? jag<333
Nånting du vill säga? 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!