Påsklov

Hoppsan, en vecka sen sist!
Igår så fick vi påsklov, vi var bara 3 st från klassen i skolan eftersom resten hade fått ledigt en dag tidigare för dom var med på en grej vi hade haft tidigare som inte vi varit med på.
Nå det var ändå inte alls nå lång skoldag.
Först så hade vi svenska och då spelade vi ett spel tillsammans med våran svenska lärare, hehe :D
Sen så var det spanska och då fick vi bara veta proven och sen så slutade vi 9.30 ungefär.
När vi slutat så väntade jag på Alle tills han slutade 11.50 och så gick jag hem med han.
Vi hann göra ganska mycket när vi slutat så tidigt men vi kollade i alla fall en film med Alexandra, sen så var vi ute och så åt vi middag också och så hann vi börja kolla fast and furious 6.
Idag så åkte jag hem med 13.35 bussen och har faktiskt inte gjort någonting alls här hemma??? 
Ska städa rummet nu så ni får lite bilder från veckan, hööörs!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!