Boden

I måndags så åkte jag buss till Boden från klockan 10.50 till 14.20 för att fara till Natalie och sova över hos henne och vara med henne och Therese.
Vi hade kul, först så var jag och Natalie bara på stan och coop och sånt. 
Sen for vi hem till henne och åt middag, pratade en massa tills Therese kom på eftermiddagen.
Vi spelade plump, åt typ såhär hallon, banan och vindruvor doppade med choklad oså tittade vi på ex on the beach och jaaa vi gjorde en massa skoj.
 
Dagen där på så åkte jag buss hem från 13.05 till 16.45 och när jag var i stan så åkte jag med 17.20 bussen hem så åkte typ bara buss hela dagen igår.
Nå här hemma så kollade jag och pappa robinson, sen tittade jag ex on the beach igen för den går typ måndag-onsdag och när de va slut så gick jag upp på mitt rum och kollade film.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och imorgon så ska jag till stan.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!