Regniga dagar

Slutade för någon timma sen och idag gjorde vi biologi provet. Det gick väl bra ändå men känner att det kom lite för lite saker på det jag pluggat mycket på. 
 
Direkt efter skolan for jag med Lollo och köpte en present åt mamma som fyller år imorgon och just nu är jag hos mormor och ska äta. Vi har träning ikväll klockan 19. Det regnar ute igen också, jag gillar regn när man ska sova för det är så mysigt men inte när man är ute, då är det ju som lite mindre kul.
Tur att träningen är inomhus i alla fall, hade inte varit så sugen på att kuta i Riekkola i regnet..











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!