Höstlov🍁🍂

Så himla skönt med höstlov äntligen. Skrev ju tidigare att jag hade 3 prov denna vecka och direkt på måndagen så fick jag ännu ett fjärde, så innan jag fick lov så gjorde jag bort 4 prov!!! På en vecka?! Helt galet.
Nå det kändes ju i alla fall extra skönt i fredags att sluta skolan.
 
Imorgon så kommer Alexandra till mig och sover över, vi ska ha ett eget litet halloween partaj<33 
Vi ska fira halloween redan imorgon även om det är först på lördag eftersom vi inte kan vara med varandra då. 
Annars då? Ja, klockan ställde man ju om till vintertid idag och det känns verkligen eftersom att det känns seriöst som om klockan typ är 12 på natten nu?
Nå ska ta och bädda ner mig under täcket och kolla greys nu som vanligt!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!