Lång helg

Hejsan hoppsan, uppdateringen har ju inte varit på topp känner jag men det är faktiskt inte riktigt jag själv heller så har egentligen inte lust att blogga när jag inte mår bra men ska väl ge det ett försök.
 
Har haft extra lång helg eftersom det var studiedag idag, riktigt skönt och välbehövligt.. Sov hos Lollo på lördagen och vi hade det jätte roligt. 
På söndagen var det konfa upprop på kvällen i kyrkan och det var klart på 45 min så jag drog hem med 21 bussen.
 
Idag så tog jag mig till stan med 14.30 bussen och mötte upp Alexandra, är så glad att jag har henne, hon får mig alltid på så bra humör. Vi var på en liten shopping dag på rajalla. Såg mycket höst fint men köpte bara det jag hade tänkt, vilket var 2 snajsiga bhar från cubus. Däremot så släppte Alexandra loss med shoppingen och tog hem halva gina tricot ;)
Vi tog i alla fall våran traditionella fika när vi var klara och sen så åkte jag hem med 17.20 bussen.
Nu så har jag i alla fall bäddat ner mig i min älskade säng och kan ni gissa vad jag ska göra? Jo jag ska se kvällens avsnitt av paradise hotel, tack och godnatt!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!