God mat

Helgen började väl inte på bästa sätt men åt god mat till middag både fredag och lördag i alla fall, skulle vara som pricken över i:et om vi åt tacos ikväll ;)
 
Annars på lördagen så for jag redan kring 10 på morgonen med pappa till Boden för att han skulle till Harads och dömma en fotbollsmatch så då tänkte jag att jag kunde åka med och vara hos Natalie under tiden!
Så han släppte av mig vid Hildurs och så mötte jag Natalie och var med henne till halv 4 ungefär då kom pappa tillbaks och hämtade mig och så for vi till Happis och kollade 2 sista perioderna av Anthons hockeymatch som dom vann ganska så överlägset med 6-0. Sen avslutade vi kvällen med att vi hämtade leimat och åt tillsammans hos våra grannar samtidigt som vi även kollade Luleås match på tv.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!