Bra träning

Äntligen hemma från träningen. Vi sprang väldigt mycket idag men jag tyckte det var jätte kul och skönt även om det var jobbigt. Kom hem först nu för någon timma sen eftersom jag fick vänta ett tag på mamma och pappa efter träningen.
 
Men imorgon så är det fredag och så är det god mat i skolan, så skönt<3<3
Lite mindre skönt är att jag har ett ganska stort prov i NO på tisdag så det blir nog mycket plugg till helgen...











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!