Svenska tal

En bild från i somras när vi var och tävlade i Luleå.
 
Sitter just nu med en del av klassen och väntar på våran tur att gå in till klassrummet. Vi ska hålla tal i svenska.
Ikväll är det träning i riekkola, jag tror i alla fall att jag ska fara. Är inte så taggad..
Annars då? Har typ inte något speciellt att skriva, ville bara uppdatera. Ska nog plugga lite SO och jobba med våran HK uppgift efter skolan innan träningen.
Hoppas att det blir gjort nu, det brukar sluta med att jag sätter mig och kollar serie istället, haha.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!