Insurgent

Igår så var jag på bio. Det var premiären av Insurgent, den andra filmen av Divergent trilogin.
Den var otroligt bra, bättre än vad jag förväntat mig också och det som var så bra var att när man typ tänkte sig att nu kommer det hända så hände det tvärtemot och det var så spännande. Den var sååå bra och längtar verkligen tills den sista filmen kommer, Allegiant heter den och vad jag har läst så har den premiär 18 mars 2016!
Det som var lite mindre bra var att den påminde om The Maze Runner lite grann men det spelar inte så stor roll för dom här senaste dystopiska science fiction filmerna av den här typen har ju lite likheter. Men det gör inget för dom är ändå så olika och såå bra, gillar verkligen den här typen av film.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!