Johnny Bulls

Igår så kändes det bra att träna. Det var träning på grankullen så vi körde basket och cirkelträning. Jag blev riktigt svettig efteråt så det kändes ju som att jag kämpat på bra även om jag inte har så jätte farlig träningsvärk idag?
Annars så har det inte hänt särskilt mycket, jag var inte i skolan idag.
Fick hem mina efterlängtade Johnny Bulls skor som vi beställde i helgen i alla fall. Är såå nöjd!
Nu så ska jag gå ner och göra varm choklad sen så ska jag krypa ner i min renbäddade säng <3


Anonym    •  

coolt










Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!