IKEA

Var en sväng och åt på IKEA idag efter skolan med Lollo. Sen så for jag bara hem med bussen som förresten var 20 min sen??? Har fixat lite i mitt rum, varit vid datorn, lyssnat på podcast och druckit lite varm choklad.
 
Har uppdaterat till iOS 9 på mobilen förresten, var tagg på anteckningarna som den planeraren jag är för man kan typ rita och göra checklistor själv och sådär ;) Gillar den nya uppdateringen i alla fall!
Ikväll så händer nog inte så mycket mer, ska bara ta en dusch efter att jag kollat klart paradise hotel och sen så ska jag sova.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!