Hemma från skolan

Hejsan bloggisen!!
Igår så var det träning och nu så är det bland de sista gångerna som vi tränar med mellangruppen, nästa vecka börjar vi 01or med äldre gruppen och då blir det träning 5-6 dagar i veckan. Ska bli kul med lite förändring ändå men hoppas jag inte är helt usel där jämfört med alla andra, haha.
 
Nå det var ganska kul träning ändå och på torsdag blir det årets första Riekkola träning och även den sista med mellangruppen tror jag i alla fall. Riekkola är förresten ett friluftsområde här i Happis ifall jag skulle ha någon enstaka läsare som inte bor här.

Var förresten inte i skolan idag för mådde dåligt men det är bra nu så ska fara till skolan imorgon men nu måste jag hoppa i duschen så jag hinner kolla paradise hotel, vi hörs!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!