De e stress idiot

Stressad är vad jag är. Jag har ett SO prov som jag inte gjort, spanska prov på fredag, finska prov nästa onsdag och så lastas det bara på med nya prov samtidigt. Har träning flera dagar i veckan också som jag inte tänker hoppa över på grund av prov, enda tiden jag har att bara rensa tankarna, så mycket i huvudet just nu heeela tiden. Som jag skrev tidigare så har jag ju fullt upp med mitt serietittande också, hallååå det är också viktigt??
Förresten måste inflika med att jag var väldigt besviken på the walking dead säsongsstarten, somnade till avsnittet seriöst, no joke.
 
Hehe, nå helgen var rätt seg men det var skönt, gjorde verkligen inget alls. Hela lördagen gick åt serie. Söndagen blev det middag på lei med familjen sen hårfärgande på kvällen. Japp, är blond som jag vet inte vad nu också. Vet faktiskt inte heller vad jag tycker om det ens, ibland ser det väl okej ut och ibland hatar jag det. 
På måndagen var det skolfoto och träning i iskalla riekkola och igår (tisdag) så var det serietittande och sen grankullen träningen som jag älskar.
 
Det var väl kort och sagt det som har hänt. Varför känns det alltid som att mina inlägg blir så långa? Haha nå bäst att ni läser det i alla fall och inte bara scrollar igenom, ska kolla greys och baka nu för jag är ensam hemma yey!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!