3 saker

3 saker jag ser fram emot
- Julafton
- Nästa tisdagsträning
- Skolfoto nästa måndag
 
3 saker jag gillar
- Bra musik
- Serier
- Tacos  

 

3 saker jag inte gillar
- Att vara ledsen & må dåligt
- Fötter
- När saker inte är organiserat eller planerat

3 saker jag vill
- Bli glad igen och att saker ska bli som förr..
- Att det ska snöa
- Åka utomlands, haha vill åka utomlands och att det ska snöa, hm???

 

 3 saker jag borde
- Plugga 
- Rensa mina bilder på mobilen
- Fixa sims till datorn
3 saker jag kan
- Säga vad jag tycker
- Prata mycket
- Komma ihåg saker
 

3 saker jag inte kan
- Sjunga
- Göra flätor
- Ha tålamod

 

3 saker jag pratar om ofta
- Serier
- Jobbiga människor hahaha
- Träning

 

3 saker jag önskar mig
- Trådlösa högtalare
- EGET spotify premium, delar med min storebror
- urBeats i guld

 

3 saker jag blir lugn av
- Kolla på serier 
- Lyssna på musik och poddar
- Inte ha några inlämningar eller prov att göra

3 saker jag blir stressad av
- Skolan
- När jag inte har framför mig vad som måste göras
- Framtiden   

 

3 saker jag ska göra i helgen
- Ta det lugnt hemma 
- Kolla serie
- Sova

 

3 saker jag gjort den senaste veckan
- Lyssnat på mycket musik
- Umgåtts med Alexandra
- Tränat



Dixi Wonderland    •  

Nu fick du mig att sakna London :( Bästa staden!










Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!