Lugn vecka

Då var det måndag imorgon igen då. Känns inte så jobbigt ändå eftersom vi bara har skola måndag, tisdag och halva onsdagen och sen så har vi ledigt nästa måndag och tisdag också så det blir ganska lång helg. Har ett NO prov denna vecka och sen så lite längre fram har vi ett engelska prov, jag tror det är dom sista proven vi har kvar. 
Fattar ni??? 2 prov kvar i hela sjuan och imorgon så är det exakt en månad kvar tills vi får sommarlov!!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!