Luleå

Igår på morgonen så åkte jag och mamma till Luleå. Vi var och shoppade hela dagen. Mot kvällen/eftermiddagen så for vi och åt middag på friends och sen så var vi på bio, filmen var mega bra!
 
Efter filmen gick vi hem till Anthons lägenhet och jag tog en dusch och kollade några oth avsnitt sen så sov jag och idag så for vi och kollade Anthons hockeymatch vid 12 mot Mora.
Dom vann med 4-3 och vi for ut på stan en sväng idag också och sen så började vi rulla hemåt nångång på eftermiddagen.
 
Var hemma vid halv 8 tiden och har bara kollat mello, städat rummet lite och packat upp min väska sen jag kom hem.











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!