Besvikelse

Förhoppningsvis så kommer jag få tillbaka min mac dator när jag kommer tillbaka från Sundsvall för har inte fått den denna vecka heller.. BESVIKELSEN. När jag var och frågade efter den förra veckan så sa dom ju faktiskt antingen slutet på den veckan eller början av denna och har jag fått den???? Nej..
Men eftersom vi åker till Sundsvall imorgon på norrlandsmästerskapen så har jag ledigt både fredag och måndag. Typ det första jag tänkte imorse att jag har ledigt imorgon, haha.
 
Idag så slutade jag 3, stannade utanför aspen och pratade ganska länge med Ellen och Ida för jag och Ida tänkte gå hem tillsammans men vi var så snälla och väntade med Ellen tills hennes buss kom.
Nå sen så gick jag hem till mormor och åt och hade ju träning idag men kunde inte fara eftersom jag inte hade skjuts hem förrän klockan 22 och träningen slutar ju 20 så det skulle ju blivit lite väl sent då jag inte ens hade börjat packa så for med pappa kring 16 tiden och här hemma har jag packat, bakat och lyssnat på flera poddavsnitt. Har blivit helt beroende!! Lyssnar så fort jag har tid på ett poddavsnitt, hehe.
Håller tummarna nu att min dator kommer tillbaka så det inte alltid blir såhär långa inlägg när jag inte uppdaterar så värst mycket!
2 bilder från i veckan.
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!