Träningsvärk från helvetet

2 b/w bilder från igår<3<3
 
Tjenisen! Sitter just nu i skolan och lyssnar på Kristers prat om religion. Denna skoldag blev räddad när vi fick veta att vi hade 3 timmars hål. Väldigt välbehövligt då långa onsdagar är ganska jobbig skoldag :):):)):
Igår så var det inte vilken dag som helst det var den 14 april, min och Alles 1 årsdag<3333 gay
OCH på måndagen förresten så hade vi värsta träningen för magen hojja har värsta träningsvärken men skönt ändå, känner mig bra!!!
Höööörss btw hade engelska prov idag och det gick hyffsat bra ändå Hööörsss Pt. 2











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!