Stan

Var osäker om jag skulle till stan eller inte idag, eftersom jag är lite småsjuk men for ändå hehe.
Åkte med bussen 12.50 och så for jag och var med Lollo och Janina. Vi gjorde typ inget speciellt egentligen.
Vi for på coop en sväng, sen till rajalla och det fanns iPhone 6 på sån där mobilbutik ni vet?? Och herregud vad stor den är, iPhone 6 plus!!!
Nå sen for vi hem till Lollo och så chillade vi bara typ. Åkte sen hem med mamma vid 5 tiden typ och nu är jag här hemma och funderar om jag orkar ta och städa mitt rum som jag tänkt göra ett bra tag xD
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!