Dag 75. Gästblogg 11.

Hej sötisar
Idag så bad mathilda mig att skriva ett inlägg & bara för att jag är så snäll så skriver jag,
Jag är i alla fall en 14 årig tjej som heter Hanna och jag bor i en liten by som ligger någonstans i skogen xd. Mitt största intresse är att spela fotboll även om jag inte längre tränar det. Musik lyssnar jag även på ungefär 13 timmar om dygnet. Mina största idoler (som jag varken träffat eller sett) är Jusitn Bieber och Ariana Grande som båda betyder väldigt mycket för mig.
 
Men idag så har jag i alla fall varit i skolan och bara haft en allmänt tråkig och lång dag men har ändå gjort det som behövts haha xd. Men sen när jag kom hem så bytte jag om till mjukisshorts och en oversize tshirt, sen efter det har jag legat och kollat på tv i ungefär 1929 år och ätit chips (vilket man får ibland ok). Nu lyssnar jag på musik och ska kolla på American horror story och äta lite mat :)  
 
kram på er finisar // hanna 
 
ser dock ut som as på bilden men mattan var fin så<333 
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!