Veckan

Tjenare alla mina fans<333
Kan typ inte alls blogga lika ofta som förut för min data är ju som sagt på lagning och har no idea om hur länge det kommer ta att få tillbaka den, får ju iaf inte den före jullovet men ska försöka blogga oftare hemma från min stationära.
Men i måndags var det träning och ja det var ingen bra träning om man säger så xDDD Men sen på tisdag var jag med Alle efter skolan, slutade 2 så var tvungen och vänta en timme först för han slutade först 3 men mm.
Vi typ kolla film, prataaade, va ute med Nellie å en massaa :))::)):)
Och yesteerday var det onsdag och jag missa bussen efter skolan för de va nå skum men ja jag väntade då på mamma å pappa tills dom skulle sluta istället å vi va typ å handla oså köpte jag lite julklappar och sånt.
Sen hemma så funkade inte internetet alls för att telia typ hade nå fel så hade värsta tråkigt:(((
Men bloggar från Thellzus data nu i skolan för hon spelar biljard och ja men om internetet funkar hemma ska jag blogga oftare nu!!!!!
Så xoxo gangstermattan:*::*:*:*:*::**:*:**::*:*
BTW det är ba 13 dagar kvar till julafton!!!!











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!