Decemberspelen

Uppdateringen har ju inte varit på topp direkt men jag har ju som sagt inte min mac för den är ju
inne på lagning..
Men igår så var det hemmatävling på Aspen, decemberspelen.
Jag var med i 6 grenar, 800m, 200m, 60m, längd, höjd och stav. Och jag är hyffsat nöjd över min insats i alla :)
Persade i 60m och i längd, längden är jag mest nöjd över. Hoppade 4.23m och mitt pers tidigare var 4.02m inomhus.
I 60m så hade jag 9.37s som pers tidigare inomhus och sprang på det för ca 1 år sedan och igår så sprang jag på 9.25s.
Nästa tävling är också hemmatävling och det är typ den största hemmatävlingen vi har på Aspen, Aspen Athletic Games (AAG) och det är helgen efter att jag fyllt år, 24-25 januari är tävlingarna och jag fyller år fredagen den 23e :)
 
Dagarna jag missat fortsätter jag med som vanligt, ids inte lägga typ 5 daggrejjs inlägg på rad.. xD
 











Kom ihåg mig?
Jag heter Mathilda Eriksson, är född 2001 och bor i Haparanda. Jag tränar friidrott, är beroende av serier (speciellt one tree hill), jag gillar att fota och redigera bilder så dom passar snyggt in i mitt insta feed, lyssnar på lite skön musik och så älskar jag tacos, hoppas ni gillar de ni får se och läsa om i min extremt intressanta vardag så hörs vi!